o projekcie

Pracę rozpoczęłyśmy od liftingu logotypu. Zależało nam na unowocześnieniu wyglądu z jednoczesnym zachowaniem nawiązań do już rozpoznawalnej marki przychodni. Po udoskonaleniu logotypu przeszłyśmy do zaprojektowania języka komunikacji, patternów, zestawu piktogramów i wszystkie te elementy zostały spójnie wprowadzone na stronę internetową, social media i materiały drukowane.

– zastosowanie nowoczesnej, wyrazistej typografii
– dzięki węższym literom calość logotypu jest bardziej skondensowana
– kształt liter oraz odległość między nimi nadaje lekkości
– kolory są bardziej wyraziste i kontrastujące

– usunięcie koła oraz dodanie przestrzeni między elementami
sygnetu dla lepszej czytelności i lekkości
– wprowadzenie symetrii i geometryczne skonstruowanie sygnetu

KEY VISUAL

Elementy graficzne nawiązujące do sygnetu z zastosowaniem nowej, rozbudowanej kolorystyki, są ciekawym urozmaiceniem projektów i zapadają w pamięć odbiorcy budując świadomość marki.

piktogramy

Specjalnie zaprojektowany zestaw piktogramów przedstawiający zakres usług przychodni oraz ułatwiających poruszanie się po stronie internetowej.

Przejdź do treści