artykuły

A – Archetyp marki

Czy jest potrzebny naszej marce i czy najistotniejsze jest wpisanie się w jeden z 12 typów? Określenie archetypu pomaga zdefiniować wartości jakie stoją za marką i zazwyczaj szuka się ich wśród 12 jasno określonych wzorców…

Czytaj dalej ᐅ

B – Brandbook

Konieczność czy luksus? Tworzenie marki nie jest łatwym zadaniem, okazuje się, że zlecenie projektu logo to jedynie czubek góry lodowej. Wydawać by się mogło, że gdy posiadasz już nazwę i ten “znaczek” to zostałeś wyposażony w wszelkie potrzebne akcesoria. Wówczas okazuje się, że musisz zdecydować o kupnie projektu czegoś o tajemniczej nazwie brandbook…

Czytaj dalej ᐅ

C – Call to action

CTA to nie tylko „Kup teraz”! To wezwanie do działania i najważniejszy przycisk w całym internecie. Element, którego zadaniem jest dosłownie – zachęcić użytkownika do podjęcia interakcji.

Czytaj dalej ᐅ

nasze realizacje

Przejdź do treści