• Polski
  • English

Co jest najważniejsze?


1:12

Archetyp - prawzór

Czy jest potrzebny naszej marce?

Opowiadając o archetypach od starożytności przez Gustawa Junga do dzisiaj, chociaż taka jest ich historia, nie napisałybyśmy nic nowego. Wpisując w wyszukiwarkę frazę “archetyp marki” dostaniemy definicje, opracowania i wszystko co jest potrzebne, żeby zapoznać się z tematem*. Oczywiście, nie chcemy Was odesłać do wyszukiwarki tylko zająć się trochę innym spojrzeniem na markę, jej osobowość i charakter. Chcemy zastanowić się czy warto poświęcać czas na szukanie i szczegółowe określenie jej cech charakterystycznych i wrzucania ich do jednej z 12 szufladek.

*
Poniżej krótkie przedstawienie zagadnienia, a na końcu jego rozwinięcie tak dla poznania czy przypomnienia.
Archetyp w sporym skrócie to wzorzec, naturalnie kojarzący się nam z danymi cechami charakterystycznymi (atrybutami). Przykładowo Leonardo da Vinci, to archetyp człowieka renesansu, a mitologiczny Prometeusz to archetyp buntownika ale także opiekuna, którym również będzie Jurek Owsiak. Odkrywcą i opiekunką jest podróżniczka Martyną Wojciechowska, a producent z nadgryzionym jabłkiem w logo jest twórcą, mędrcem i odkrywcą jednocześnie.

Powszechnie wiadomo (w środowisku marketingowym), że określenie archetypu pomaga zdefiniować wartości jakie stoją za marką i zazwyczaj szuka się ich wśród 12 jasno określonych wzorców.

IsTOTA SPRAWY - CEL

Czy najistotniejsze jest wpisanie się w jeden z 12 typów?

Przybliży to nas do ciekawych wniosków. Dlatego odpowiadamy, że warto. Marki na różnym etapie mogą posiadać różne cechy, mogą i powinny rozwijać się, świadomy sposób ewoluować. Równolegle rozwijając swój przekaz.
Jedyne, co nigdy nie powinno się w nich zmieniać, to autentyczność. Będąc autentyczni nie będziemy zmuszeniu do kreowania wizerunku, będziemy tylko pracować nad jego prezentacją.
Cele - po co określamy archetypy:
Czekoladki firmowe
Czekolada z logo

Kubki i butelki

Ładne, praktyczne, termiczne, szklane, ekologiczne — niezbędne!
Kubki, bidony i butelki szklane i bez BPA. Świetny nośnik reklamowy z niezliczonymi możliwościami i powierzchniami znakowania.
Będą idealny giftem i tłem dla Twojego przekazu.
Techniki znakowania: grawer laserowy, kalka ceramiczna, druk UV na okrągło, sublimacja.
Kubek z podstawką z korka
Kubek z grawerem
Kubki z logo Szczecin się zmienia

torby, worki, koszulki,

plecaki i bluzy — najlepsze nośniki nadruków firmowych. Mogą być eleganckie i modne, casual’owe czy eventowe. Praktyczne i fajnie zaprojektowane będą „nosiły” logo oraz swoją funkcjonalnością cieszyły Twoich klientów.

Techniki znakowania: sitodruk, flex, sublimacja, termotransfer, druk UV. 

Worki ekologiczne z nadrukiem
Koszulka z nadrukiem

kalendarze, notesy, broszury

Opracowujemy, projektujemy, drukujemy i produkujemy — poniżej kilka wybranych prac pokazujących nasze możliwości. Broszury, kalendarze, notatniki, drobne materiały promocyjne.
Techniki znakowania: druk nisko i wysokonakładowy, cyfrowy i offsetowy.
Kalendarze tłoczone. Druk UV. Sublimacja. Tampondruk.
notatnik
Materiały promocyjne
Kalendarze
Broszura
Broszura
Kalendarz projekt Zielony Ład
Kalendarz, tłoczenie
Kalendarze książkowe

Ta strona korzysta z plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.
Kontynuując przeglądanie witryny, akceptujesz używanie plików cookie do powyższych celów.

Skip to content